11/28/2014

Tym razem

Tym razem zakupiłam sobie 4 produkty, w tym: odżywka do włosów, krem do twarzy, tusz do rzęs oraz lakier do paznokci. Avon, Secret, Garnier oraz Sensique dostają dziś po piątce na moim blogu! Na sam początek rzucę krem do twarzy z mleczkiem pszczelim, stosuję już go ponad 2 tygodnie, codziennie na dzień i noc, ma bardzo intensywny zapach, który utrzymuje się bardzo długo, idealnie się wchłania oraz nawilża skórę - kosztuje 12 zł, jednakże w najnowszym katalogu Avon jest na przecenie po 7 zł za 100ml. Odżywka do włosów Ultra Doux o cudownym, morelowym zapachu i ciekawej konsystencji do włosów z tendencją do przesuszania się kosztuje ok. 9 zł za 250 ml. Używam tą odżywkę już drugi raz, za pierwszym razem pozytywnie mnie zachwyciła, idealnie odświeżała moje włosy i nadawała im miękkości oraz połysku. Dodatkowo zakupiłam sobie biały lakier do paznokci za około 6 zł od Sensique - sprawdza się dobrze, wytrzymuje na paznokciach maks 3 dni, szybko schnie, aby dobrze wyglądał trzeba nałożyć 3 warstwy. Na ostatni rzut idzie tusz do rzęs od Secret, który kosztował mnie 10 zł. Kupowałam go na szybko i niestety nie zachwycił mnie, szczoteczka jest bardzo gruba i jak dla mnie nieodpowiednia (konsystencja jest dobra dlatego używam szczoteczki od starego tuszu).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz