11/28/2014

JAK PRZERABIAM ZDJĘCIA #1

Dobry wieczór kochani! W końcu wróciłam do domu, szczerze? jestem bardzo zmęczona... Jak wiadomo jest dziś poniedziałek - ponoć najcięższy dzień tygodnia - tego dnia zaczęła się moja przeprowadzka. Ale zacznijmy od początku dnia...

Lekcji dziś nie miałam trudnych, nawet nic ciekawego się nie działo. Dowiedziałam się, że nie tylko ja nie idę na studniówkę z mojej klasy, ale jakoś nie było to zaskoczenie. Dlaczego nie idę? Ponieważ wolę przeznaczyć pół tysiąca na coś bardziej przydatnego. Jakoś w szkole dziś były luzy, choć mieliśmy sprawdzian z języka polskiego - myślę jednak, że był całkiem łatwy. Dlaczego mamy luzy? Ponieważ przez najbliższe trzy dni mamy matury próbne i myślę, że choć w tym przypadku nauczyciele są wyrozumiali. Troszkę się stresuję przed próbnymi maturami, ale jednak wiem, że dam radę.

Po lekcjach wybrałam się do koleżanki na herbatę, choć widzimy się codziennie w szkole to jednak dawno u niej nie byłam. Spędziłyśmy trochę razem czasu... teraz to będziemy jeszcze częściej się widywały, ponieważ będziemy mieszkać koło siebie. Po wypiciu herbaty w końcu nadszedł czas na odebranie kluczy do nowego mieszkania (poniżej możecie mniej więcej je zobaczyć). Po otrzymaniu kluczy podpisaliśmy umowę i wróciliśmy do domu (jeszcze starego domu). Teraz codziennie będziemy przewozić po kilka pudeł, a w piątek mamy zamiar się wprowadzić. Nie mogę się doczekać, jestem taka podekscytowana! Już nawet powoli wybieram dodatki do mieszkania... Dobrze już dobrze, teraz uciekam - muszę jeszcze przeczytać wiele nowych postów opublikowanych przez Was. Dobranoc kochani! ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz