3/13/2015

Moja dieta i ćwiczenia: Co i jak?


~Dzień dobry. Przychodzę dziś z postem w którym chcę przedstawić Wam jak wyglądają moje ćwiczenia, jak często je robię, co jem, kiedy i dlaczego. Dzięki temu co robię schudłam w 6 tygodni z 82 kg na 74 kg, jest to aż -8 kg, a więc to dla mnie już bardzo dużo! Moim celem jest waga 55 kg, płaski brzuch i wysportowane ciało, nie spieszę się z tym, nie katuję się, po prostu walczę o idealną figurę - idealną dla mnie. :)


CO JEM/PIJĘ:
- przede wszystkim piję przynajmniej litr wody dziennie, jednakże z czasem chcę to zmienić na 2 litry
- dziennie jadam 4-5 posiłków
- jem powoli, nie spieszę się i również nie zapycham się
- jem dużo sera, jajek, warzyw i owoców
- jem coraz mniej smażonych rzeczy, staram się tego unikać
- nie piję słodkich napoi, piję wodę smakową oraz coraz częściej zwykłą, niegazowaną
- nie zjadam dziennie powyżej 2000 KCAL
Od tego tygodnia dokładam coś do diety:
- jasne pieczywo zamienię na ciemne
- odstawię przekąski takie jak chipsy, paluszki oraz pestki słonecznika

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz