3/13/2015

Trochę tego i tamtego

~Dzień dobry. Przez ostatnie kilka dni nie mogłam znaleźć chwili, aby napisać nowy post, a gdy już znalazłam to nie miałam "weny". Teraz w końcu przybywam z nowym postem! A będzie to post taki ogólny/informacyjny. Chcę Wam przekazać kilka ważnych informacji co do mojego bloga, no i napiszę oczywiście również co tam u mnie słychać.

Co tam u mnie? Ogólnie wszystko okej. Jestem bardzo pozytywnie nastawiona do wszystkiego (staram się), jedyną rzeczą, która psuje moje nastawienie to jesienna pogoda, która nie ustępuje. No, ale jakoś daję radę. Obecnie zaliczam wszystko co się tylko da w szkole, aby być już na czysto i resztę czasu poświęcić przygotowaniom do matury i egzaminu. Jak zapewne również wiecie odliczam dni do końca roku szkolnego - w moim przypadku zostało niecałe 6 tygodni do końca szkoły! Nie mogę się doczekać! Ah! :)

Informacje "BLOG" - Mam kilka informacji do przekazania, a więc zamiast pisać je na fanpage napiszę tutaj, przecież i tak ten post nosi tytuł "trochę tego i tamtego", a więc te informacje idealnie pasują tutaj. Może podzielę je na punkty?
1. Tak po pierwsze mam do oddania ZA DARMO mój obecny szablon. A oddaję go ponieważ w przyszły weekend będę miała nowy. A więc kto pierwszy ten lepszy. Wystarczy napisać w komentarzu "Chcę Twój szablon".
2. Jak zauważyliście staram się na blogu nie mieć bardzo dużo kategorii, staram się ograniczać do kilku. W nowym szablonie moje kategorie będą podkreślone i, są to: Codzienność, Dom i ogród, Instrukcje, Moje hobby, Stylizacje, Wycieczki, Zdrowe życie oraz Zrób to sam.
3. Niestety mam coraz mniej czasu, ponieważ szkoła i "treningi" pochłaniają bardzo dużo moich wolnych chwil, a więc posty będą publikowane na blogu rzadziej. Jednakże postaram się żeby w ciągu tygodnia pojawiły się minimum dwa posty.

Na koniec zostawiam Wam zdjęcia uroczej trawki, aż zielono mi! Miłego weekendu, buziaki!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz